4 Ekim 2012 Perşembe

Yemek ve gezmekle ilgili her şey için yaşıyorum


Yemek ve gezmekle ilgili her şey için yaşıyorum ..7 .7.1975 doğumlu bir yengecim  . Oldum olası iyi niyetli gülmeyi seven , , çok gözlemlemeyi, kısa saçı, fotoğrafı, yazıyı, şiiri, doğayı, seven kendine güvenen  birisiyim..

Bir gün bir tesadüf sonucu profesyonel mutfakla tanıstım  Blog serüvenim blogger.com 2012 başladım. .....Blogcu.com adresimden sizlerle paylaşımda bulunmaya devam edecem... Artık tecrübelerimi farklı bir yöne kaydırmak istedim . Şimdi sihirlimutfakk.blogspot.com adresimden sesleniyorum :) Her yemegimi   hepsini özenerek tek tek sizlerle paylaşmaya  çalışıyorum. hijyene on kat daha önem vererek hazırlıyorum.  .. haticeakman15@gmail.com  adresimden bana ulaşabilirsiniz. Sevgiler...  Hatice akman ...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder